Etsin laulua, jossa sanotaan ”käy yksi ontuen, ei toinen mitään näe ja kolmas hän aina on vaiti. Koulussa laulettu 1970- luv. alussa.

Kysytty

Hei. Etsin laulua, jossa sanotaan ”käy yksi ontuen, ei toinen mitään näe ja kolmas hän aina on vaiti.
Koulussa laulettu 1970- luv. alussa.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi laulua. Toivottavasti joku kysymyksen lukija tunnistaa sen. Tiedon laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Laulu on Hoplallaa pata kiehua saa. Oli oppikoulun laulukirjassa, kävin oppikoulun 1974-1979.