Kenen kirjoittama ja mikä on nimeltään uusin C.G.Mannerheimin Kauko-Idän matkoista kertova teos?

Kysytty

Kenen kirjoittama ja mikä on nimeltään uusin C.G.Mannerheimin Kauko-Idän matkoista kertova teos?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

C. G. Mannerheimin Kaukoidän matkoista on kirjoitettu useampikin teos. Uusin niistä on Petteri Koskikallion ja Asko Lehmuskallion toimittama "C. G. Mannerheimin Keski-Aasian matka 1906-1908". Kyseinen teos on ilmestynyt vuonna 1999 ja sen on kustantanut Museovirasto.