Otsikko
Etsin Ingrid Rosellin vuonna 2000 julkaistua teosta ISBN 9163099357. Se näyttäisi olevan Ruotsissa joissakin Tukholman kirjastoissa. Voiko sen kaukolainata…

Kysytty

Etsin Ingrid Rosellin vuonna 2000 julkaistua teosta ISBN 9163099357. Se näyttäisi olevan Ruotsissa joissakin Tukholman kirjastoissa. Voiko sen kaukolainata Kouvolan kirjaston kautta ja jos voi, niin mitä se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin kirjan saatavuutta ja maksutietoja Ruotsin kirjastoista. Se näkyy olevan kolmessa Tukholman kirjastossa, mutta en löytänyt mitään tietoa kaukolainamaksusta.
Uumajan kaupunginkirjastossa se on myös saatavana ja sieltä löytyi myös tieto kaukolainamaksusta. Pohjoismaihin lähetettävästä kaukolainasta Uumajassa pyydetään 25 kr. Euroina 2,32 €.
Kouvolan kaupunginkirjasto perii lisäksi kaukopalvelumaksun 2 €.