Etsin Claes Andersonin runoa joka menee jotenkin näin: "sattui että päätimme soittaa toisillemme linja oli silloin varattu..." "Ilman sinua elämä olisi vähän…

Kysytty

Etsin Claes Andersonin runoa joka menee jotenkin näin:
"sattui että päätimme
soittaa toisillemme
linja oli silloin varattu..."
"Ilman sinua elämä olisi
vähän epätodellisempaa...."
Mistä teoksesta löytäisin tämän runon ja miten tämä runo menee kokonaisuudessaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on nimeltään Ystävyys 1-21 ja se löytyy ainakin Anderssonin kokoelmista Runoja meren pohjalta (WSOY 1996) sekä Vuoden viimeinen kesä (WSOY 1985).