Etsimme Claes Anderssonin runoa, joka on mahdollisesti suomennettu nimellä Sinun tiesi.

Kysytty

Etsimme Claes Anderssonin runoa, joka on mahdollisesti suomennettu nimellä Sinun tiesi.

Tarvitaan alkuperäisen kokoelman nimi ja ilmestymisvuosi historiikkiä varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oliskohan kyse Claes Anderssonin nimeämättömästä runosta, joka alkaa virkkeellä "Det finns en väg som ingen gått / före dig"? Runo on Claes Anderssonin kokoelmasta Dikter från havets botten vuodelta 1993 (s.16).

Saat runon sähköpostiisi.