Otsikko
Etsin aasialaista (oletettavasti Japanilainen) kauhuelokuva jossa pariskunta kidnapataan ja he heräävät talosta jossa on leikkaussali ja heitä leikkelee mies…

Kysytty

Etsin aasialaista (oletettavasti Japanilainen) kauhuelokuva jossa pariskunta kidnapataan ja he heräävät talosta jossa on leikkaussali ja heitä leikkelee mies kirurgi vuorotellen. Olen tämän joskus katsonut mutta nyt en löydä Googlella mitään

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on japanilaisen Koji Shiraishin ohjaama ja käsikirjoittama elokuva Grotesque vuodelta 2009. Suomessa se on tunnettu myös nimellä Japanilainen painajainen.

Linkki International Media Databaseen https://m.www.imdb.com/title/tt1352369/