Otsikko
Olen yrittänyt etsiä tietoa videosta nimeltä "Kiltin tytön kyyneleet". En löydä tietoa tästä kyseisestä elokuvasta/dokumentista (?) mistään ja tarvitsisin…

Kysytty

Hei!

Olen yrittänyt etsiä tietoa videosta nimeltä "Kiltin tytön kyyneleet". En löydä tietoa tästä kyseisestä elokuvasta/dokumentista (?) mistään ja tarvitsisin lähinnä lähdetietoja. Kyseinen video käsittelee nuoren tytön masennusta, kiltteyttä yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Kiltin tytön kyyneleet" -nimistä elokuvaa en löytänyt.

Löysin kuitenkin internetin kautta elokuvan "Kiltit tytöt", dokumenttielokuva vuodelta 2000, ohjaaja Hanna Miettinen (Maylett). Tarkempia tietoja (tekijä-sisältö-esitys jne) löytyy Elonet-tietokannasta http://www.elonet.fi/title/ekkr6w/

Olisiko tämä etsitty elokuva?