Etsin 60-luvun rautalankamusiikin nuotteja. Mista niita voisin saada. Esim.EMMA, esittaja muistaakseni the saund, mutta ennen kaikkea suomalaista rautalanka…

Kysytty

Etsin 60-luvun rautalankamusiikin nuotteja. Mista niita voisin saada. Esim.EMMA, esittaja muistaakseni the saund, mutta ennen kaikkea suomalaista rautalanka musiikkia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottikokoelma nimeltä Rautalankaa : kaikuja 1960-luvulta, kust. Jep Productions, 2005, vastannee tarkoitustanne. Sitä on saatavana Espoon Leppävaaran kirjastossa (haku: http://www.helmet.fi/screens/mainmenu.html ), Tampereen kaupunginkirjastossa (haku: http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2 ) sekä Hämeenlinnan, Turun ja Oulun kaupunginkirjastoissa. Voitte pyytää paikallista kirjastoanne pyytämään ko. nuottia kaukolainaksi. Julkaisu on kovin kysytty, joten saatatte joutua odottamaan sen saamista.

Nuotinnos: kitara + tabulatuuri, bassokitara + tabulatuuri, sointumerkit. Nuottitekstissä valitettavasti korotus-, ja alennusmerkit siirtyneet basson kohdalla virheellisesti

Nuottijulkaisu sisältää seuraavat kappaleet: Leskiäidin tyttäret / trad., esitt. The Avengers. Taikayö / M.D. Tomnikovski, esitt. The Avengers. Juokse sinä humma / trad., esitt. The Esquires. Tumma yö / Nikita Bogoslowsky, esitt. The Esquires. Ajomies / trad., esitt. The Feenades. Twist it / L. Kiviharju, esitt. The First. Emma / trad., esitt. The Sounds. Mustat silmät / trad., esitt. The Sounds. Night run / Johannes Brahms, esitt. The Sounds. SRP 003 / Jussi Itkonen, Jorma Tuominen, Kari Bergström, esitt. The Strangers.