Otsikko
En ollut saanut lainan loppumisen muistutusta, johon olen tottunut. Ja viimeisistä lainoistani nyt maksuja.

Kysytty

En ollut saanut lainan loppumisen muistutusta, johon olen tottunut. Ja viimeisistä lainoistani nyt maksuja.

Vastaus

Vastattu

Tietoliikennekatkon vuoksi kirjastojärjestelmästä lähtevä sähköposti on ollut jumissa sunnuntaina aamupäivästä hieman yli puoleenyöhön saakka.

Häiriö on viivästyttänyt sunnuntaina sähköpostitse lähetettäviä eräpäivätiedotteita (epv 7.5.2019).

Ilmeisesti olet kuitenkin jo saanut asian hoidetuksi, koska asiakastiedoissasi ei näy maksamattomia maksuja. Pahoittelen tietoliikennekatkon aiheuttamaa haittaa.