Otsikko
En ole käyttänyt kirjastokorttia moneen vuoteen. Yritin nyt kirjautua helmetiin, mutta järjestelmä ei hyväksy kirjastokortin numeroa. Yritin pyytää uutta pin…

Kysytty

Hei, en ole käyttänyt kirjastokorttia moneen vuoteen. Yritin nyt kirjautua helmetiin, mutta järjestelmä ei hyväksy kirjastokortin numeroa. Yritin pyytää uutta pin-koodia, mutta se ei nyt onnistunut em. syystä. MIten toimin?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen rekisteristä poistetaan asiakastiedot, jos kirjastokorttia ei ole käytetty kolmeen vuoteen eikä kortilla ole selvittämättömiä lainoja ja maksuja.

Sinun pitäisi käydä missä tahansa Helmet-kirjastojen toimipisteessä, niin saat uuden kortin. Varaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus. Voit myös tehdä Helmetissä ennakkorekisteröitymisen alla olevasta linkistä.

https://luettelo.helmet.fi/selfreg*fin~S9