Otsikko
Disney myi 1990-luvulla Sing along songs VHS-kasetteja (ainakin kaksi erilaista), joissa oli suosittuja Disney-kappaleita suomeksi laulettuna. Onko niitä…

Kysytty

Disney myi 1990-luvulla Sing along songs VHS-kasetteja (ainakin kaksi erilaista), joissa oli suosittuja Disney-kappaleita suomeksi laulettuna. Onko niitä jossain kirjastossa vuokrattavana ja onkohan niistä tehty dvd-painoksia?

Joko ostaisin tai lainaisin kasetin tyttäreni syntymäpäiville. Itse en ole löytänyt kuin englanninkielisiä Disney -kappaleiden julkaisuja. CD-muodossakin tallennettu suomenkielinen Disney-musiikki kiinnostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa ei näytä ainakaan enää olevan suomeksi laulettuja sing along –videoita. Englanniksi laulettuja on.
Disneyn elokuvien suomenkielisiä lauluja cd-levyllä sen sijaan kirjastoista löytyy. Järvenpään kirjastossa on Mikki Hiiren suomalaiset Disney-suosikit ja Notre Damen kellonsoittaja –cd-levyt. Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista (www.helmet.fi) löytyvät näiden lisäksi Karhuveljeni Koda, Leijonakuningas, Pieni merenneito, Herkules, Pocahontas, Aristokatit ja Viidakkokirja –cd-levyt.