Kuka esittää kappaleen la novia kaappari elokuvassa joka kertoo kuinka Arno Lamminparras kaappasi lentokoneen

Kysytty

kuka esittää kappaleen la novia kaappari elokuvassa joka kertoo kuinka Arno Lamminparras kaappasi lentokoneen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisfilmografian mukaan Kaappari-elokuvassa kappaleen La Novia esittää Leri ja Levottomat. Kappaleen on säveltänyt Leri Leskinen ja sanoittanut Kalle Chydenius.

Kaappari-elokuvan tiedot Elonetissä: http://www.elonet.fi/fi/elokuva/1526477