Otsikko
Onko missään lainattavissa Ghostbusters 1 ja Ghostbusters 2 elokuvaa? Tuntuu ettei sitä mistään löydä vaikka kuinka etsii! Ja myös siihen liittyvä elokuva…

Kysytty

Onko missään lainattavissa Ghostbusters 1 ja Ghostbusters 2 elokuvaa? Tuntuu ettei sitä mistään löydä vaikka kuinka etsii! Ja myös siihen liittyvä elokuva musiikkia, eli Ghostbusters soundtrack ja Ghostbusters soundtrack siis cd:nä??????!!!!!!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa ei tosiaankaan enää ole elokuvia Ghostbusters 1 ja 2.

Elokuvien musiikkia kyllä löytyy. Haamujengi ykkösen musiikista on kaksi erilaista CD-levyä ja kakkososan musiikkia näyttäisi löytyvän kasetilla (katso hakutuloslistan viitteet 1, 4 ja 5):
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/?searchtype=X&searcharg=ghostbusters…

Itse elokuvia puolestaan näyttäisi vielä olevan saatavilla VHS-kasetteina joistakin maakuntakirjastoista. Jos olet Helsingin kaupunginkirjaston asiakas, voit tehdä niistä kaukolainapyynnöt tällä lomakkeella:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/kaukopalvelupyynto.asp
Jos käytät jotakin muuta kirjastoa, voit tehdä kaukolainapyynnöt omassa kirjastossasi.