Diana Gabaldonin tuotantokysymys: Mitkä kirjat kuuluvat Muukalaisen aloittamaan sarjaan?

Kysytty

Diana Gabaldonin tuotantokysymys: Mitkä kirjat kuuluvat Muukalaisen aloittamaan sarjaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjaan kuuluvat seuraavat kirjat: Muukalainen, Sudenkorento, Matkantekijä, Syysrummut, Tuliristi. Syksyllä on ilmestymässä suomeksi Lumen ja tuhkan maa. Muukalainen (Outlander) on ilmestynyt aiemmin myös nimellä Cross Stitch.

Lordin yksityisasia on erillinen, yksittäinen kirja, joka ei liity tähän sarjaan. Lordi Johnista saattaa olla tulossa jatkoa.

Lisää tietoa Diana Gabaldonista löydät Internetistä osoitteesta: http://www.dianagabaldon.com.