Otsikko
Suomennetaanko Diana Gabaldonin kirjat the hands of the devil ja Brotherhood of blade ja jos suomennetaan koska niitä on odotettavissa kirjastoon?

Kysytty

Suomennetaanko Diana Gabaldonin kirjat the hands of the devil ja Brotherhood of blade ja jos suomennetaan koska niitä on odotettavissa kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Gummeruksen syksyn 2008 esitteen mukaan Lord and the brotherhood of the blade -teoksen suomennos ilmestyy elokuussa 2008. Anuirmeli Sallamo-Lavin suomennoksen nimi on Lordi John ja veitsenterän veljeskunta. http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=280&component=/PublishDB/Kirjat_…

Sarjan seuraavan teoksen Lord John and the Hand of Devils suomentamisesta ei vielä löytynyt ennakkotietoja.

Tarkkaa aikaa kirjojen saapumisesta kirjastoihin on vaikea arvioida.