Otsikko
Asun Oulunkylässä ja tarvisin tietää mikä on lähin kirjasto? kun en ole käynyt kertaakaan.

Kysytty

Asun Oulunkylässä ja tarvisin tietää mikä on lähin kirjasto? kun en ole käynyt kertaakaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähin kirjastosi on varmaan Oulunkylän kirjasto. Se sijaitsee aivan liikekeskus Ogelin kyljessä, osoitteessa Kylänvanhimmantie 27,
puh. 09-310 85064.