Asiakas kyselee: Aapelin kirjoittama runo (?), joka kertoo humoristisesti kirkossa käynnistä. Löytyykö näillä tiedoilla? Kiitos!

Kysytty

Hei! Asiakas kyselee: Aapelin kirjoittama
runo (?), joka kertoo humoristisesti kirkossa
käynnistä. Löytyykö näillä tiedoilla? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin Aapelin hauskan pakinan Liisan ensimmäisestä kirkkomatkasta, nimeltään Liisan adventti.
Se on ainakin Aapelin teoksessa: Meidän herramme muurahaisia ; Pikku Pietarin piha; Valitut pakinat
WS 1979, kirjan viimeisessä osiossa.