Asia: Rästimaksujen maksu verkossa Oleskelen parasta aikaa Belgiassa. Haluaisin maksaa rästimaksuni (myöhästyneistä mutta jo palautetuista teoksista) netin…

Kysytty

Asia: Rästimaksujen maksu verkossa

Oleskelen parasta aikaa Belgiassa.
Haluaisin maksaa rästimaksuni (myöhästyneistä mutta jo palautetuista teoksista) netin kautta.

Miten tämä onnistuisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minkähän kunnan kirjastosta lainasi ovat? Ainakaan pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa verkkomaksaminen ei ole mahdollista. Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan lainaajakirjastoon. Kirjastojen yhteystiedot saat täältä:
http://www.kirjastot.fi/