Minulla on tähän asti tullut sähköpostiini muistututs, kun lainat ovat erääntymässä. Nyt ei ole jostian syystä tullut. Mistähän johtuu? Ne ovat tulleet alla…

Kysytty

Hei!
Minulla on tähän asti tullut sähköpostiini muistututs, kun lainat ovat erääntymässä. Nyt ei ole jostian syystä tullut. Mistähän johtuu? Ne ovat tulleet alla olevaan osoitteeseen. Sen vuoksi lainat ovat erääntyneet, ja maksua jo yli 14 euroa, koska olen luottanut siihen että muistutus tulee. Voitteko hoitaa tämän asian niin, että muistutus jälleen tulee sähköpostiini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Syynä sähköpostimuistutuksen puuttumiseen näyttää olevan se, että tietokantamme mukaan nimelläsi olevalla kirjastokortilla on postivalintana sähköpostin sijaan kirjeposti. Olisitko epähuomiossa vaihtanut sen?

Voit saada eräpäivän lähestymisestä ilmoittavat muistutukset takaisin Helmetin Kirjaudu-linkin kautta kohdasta "Muuta yhteystietojasi". Halutessasi minäkin voin sen tehdä. Siinä tapauksessa ilmoitatko kirjastokorttisi numeron?