Aloitin juuri opiskelun Jamkissa. Opiskelijakortti toimii täällä myös kirjastokorttina. Pitääkö Keski-kirjastoihin hankkia oma korttinsa vai voiko saman…

Kysytty

Aloitin juuri opiskelun Jamkissa. Opiskelijakortti toimii täällä myös kirjastokorttina. Pitääkö Keski-kirjastoihin hankkia oma korttinsa vai voiko saman opiskelijakortin aktivoida sinnekin? Toisin päin kuulemma onnistuu kyllä, mutta yritän minimoida korttien määrää mahdollisimman paljon

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

meille Keskiskirjastoihin pitää ottaa oma kortti, ainakin nykykäytännön mukaan. Eli voit ottaa kortin mistä tahansa keskikirjastojärjestelmään kuuluvasta kirjastosta https://www.keskikirjastot.fi/web/arena/kirjastot;jsessionid=1D6D8D9E54… , ja se toimii tämän jälkeen tuon listauksen mukaisissa kunnissa.

0 ääntä

Kommentit

Uskoisin, että JAMKin kirjastoon voi ottaa käyttöön myös tuon keskikirjastojen kortin. Muistelisin ainakin aaltokirjastokortin aikaan se toimi ongelmitta.

Hei. Aloittajaa tämä vastaus ei taida enää palvella, mutta ehkä toisia :)
Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjastokortiksi voidaan aktivoida koulun opiskelijakortti, Keski-kirjastokortti sekä Jyväskylän yliopiston kirjastossa käytössä oleva kortti.
Tervetuloa asiakkaaksi!

Hei. Aloittajaa tämä vastaus ei taida enää palvella, mutta ehkä toisia :)
Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjastokortiksi voidaan aktivoida koulun opiskelijakortti, Keski-kirjastokortti sekä Jyväskylän yliopiston kirjastossa käytössä oleva kortti.
Tervetuloa asiakkaaksi!