Otsikko
Tarvitsisin mahdollisimman pian tiedon siitä, kuka on kustantanut Mihail Solohovin kirjoittaman kirjan "Hiljaa virtaa Don"? Painovuosi on muistaakseni 1950…

Kysytty

Tarvitsisin mahdollisimman pian tiedon siitä, kuka on kustantanut Mihail Solohovin kirjoittaman kirjan "Hiljaa virtaa Don"? Painovuosi on muistaakseni 1950-luvulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mihail Solohovin teoksesta Hiljaa virtaa Don on useita painoksia. Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan julkaisija on kaikissa WSOY.