Otsikko
90-luvun tai 2000-luvun alun animaatiosarja. Näytettiin mtv3lla. Nimeä en muista, ainoastaan että kyseessä oli ns "aikuisille" suunnattu toiminnallisempi…

Kysytty

90-luvun tai 2000-luvun alun animaatiosarja. Näytettiin mtv3lla. Nimeä en muista, ainoastaan että kyseessä oli ns "aikuisille" suunnattu toiminnallisempi animaatiosarja jossa varhais-aikuiset tyttö ja poika seikkailivat. Heidän vihollinen kärsi ALS-taudista ja Hän viesti pyörätuoliinsa liitetyllä puhesyntetisaattorilla. Sarjan logon väri oli muistaakseni vihreä tai vihertävä.

Olisi todella mahtavaa löytää sarja uudestaan ja saada tietoon nimi.

Vastaus

Vastattu

Voisiko olla kyseessä The Real Adventures of Jonny Quest, https://www.imdb.com/title/tt0115226/?