Otsikko
10v tyttäreni on todellinen lukutoukka ja nyt häntä kiinnostaisi lukea kirjoja englanniksi. Olisiko suositella jotain sangen helppolukuista englanninkielistä…

Kysytty

10v tyttäreni on todellinen lukutoukka ja nyt häntä kiinnostaisi lukea kirjoja englanniksi. Olisiko suositella jotain sangen helppolukuista englanninkielistä kirjaa? Jotain mistä olisi helppo aloittaa.

Vastaus

Vastattu

Keski-kirjastoilta löytyy esim. 5-osainen Stories from Duckburg -sarjakuva. Näissä englanninkielisissä Aku Ankan taskukirjoissa on jokaisella sivulla sanastoa suomeksi käännettynä.

Yksi vaihtoehto voisi olla Tiina Eskolan Scandal at the talent show (Sanoma Pro, 2012), joka sisältää kaksi englanninkielistä salapoliisitarinaa alakouluikäisille.