Zane Greyn kirja "Erämaan kukka" (WSOY) on käsittääkseni ilmestynyt aiemmin nimellä "Erämaan perintö", 1922, Kirja-nimisestä kustantamosta. Kansikuva…

Kysytty

Zane Greyn kirja "Erämaan kukka" (WSOY) on käsittääkseni ilmestynyt aiemmin nimellä "Erämaan perintö", 1922, Kirja-nimisestä kustantamosta. Kansikuva kiinnostaa minua. Kirja "Erämaan perintö" kuuluu teidän kokoelmaanne, mutta sitä ei voi varata ainakaan. WSOY otti käyttöön Rudolf Koivun tekemän kannen. Onko mitään mahdollisuutta saada valokopio "Erämaan perinnön" kansikuvasta. Voisin lunastaa valokopion Kallion kirjastosta jollei sitä voida lähettää suoraan kotiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Zane Greyn Erämaan perintöä ei ole enää pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmissa. Pasilan keskusvarastonkaan kappaletta ei enää ole - siksi sitä ei myöskään voinut varata.

Kirjaa on lukusalikappaleena Helsingin yliopiston kirjaston kansalliskokoelmassa, yhteystiedot: http://www.lib.helsinki.fi/yleistieto/yhteys.htm