Ystäväni etsii runoa, jonka tekijää tai nimeä hän ei muista, mutta jonka hän toivoisi löytävänsä. Hän muistaa siitä vain pätkän: "kaislat vain kuiskivat…

Kysytty

Hei!

Ystäväni etsii runoa, jonka tekijää tai nimeä hän ei muista, mutta jonka hän toivoisi löytävänsä. Hän muistaa siitä vain pätkän:
"kaislat vain kuiskivat vedessä kelluvat kultaiset säteet"

Osaisitteko auttaa ystävääni ja löytäisittekö oikean runon? Se ilahduttaisi häntä suuresti, ja olisin mielelläni hänelle avuksi.

Kesäterveisin
Reeta

Vastaus

Vastattu

Hei

Valitettavasti minäkään en löydä runoa. Voit itsekin kokeilla Runotietokantaa tai muita runosivustoja tältä listalta: http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/Links.aspx.