Yritin tehdä varauksen kirjalle "Avain ravitsemukseen" jonka ainoa vapaa kappale sijaitsi Soukan kirjastossa. Varausta tehdessäni huomasin, että voinkin valita…

Kysytty

Hei,
Yritin tehdä varauksen kirjalle "Avain ravitsemukseen" jonka ainoa vapaa kappale sijaitsi Soukan kirjastossa. Varausta tehdessäni huomasin, että voinkin valita noutokirjaston, joten laitoin tähän kohtaan Ison Omenan kirjaston. Mistään en kuitenkaan löytänyt tietoa että maksaako tämä toimitus Soukasta Isoon Omenaan ja tärkeimpänä kauanko toimitus kestää? Tämä on koko maailman ainoa vapaa kirja ja tentti lähestyy... :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus maksaa 50 senttiä. Se maksetaan varausta noudettaessa. Varauksen toimitus kirjastosta toiseen kestää yleensä kolme arkipäivää.