Otsikko
Yritin hakea seuraavaa teosta, mutta en löytänyt: Jääsaari J: YLE yleisöjen ehdoilla. Tutkimus suomalaisten television nykytilaa ja tulevaisuutta koskevista…

Kysytty

Hei, yritin hakea seuraavaa teosta, mutta en löytänyt: Jääsaari J: YLE yleisöjen ehdoilla. Tutkimus suomalaisten television nykytilaa ja tulevaisuutta koskevista arvostuksista

Kuuluuko tämä kirjaston valikoimaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Johanna Jääsaaren kirja Yle yleisöjen ehdoilla ?: tutkimus suomalaisten television nykytilaa ja tulevaisuutta koskevista arvostuksista ei valitettavasti kuulu HelMet-kirjastojen valikoimaan.

Kirjaa on hankittu Helsingin yliopiston opiskelijakirjastoon. Saatavuuden voit tarkistaa Helkasta http://helka.linneanet.fi.