Kuinka laitteet kytketään, että voi nauhoittaa ns. vanhanaikaisella videonauhurilla, kun on digiboxi sekä lautasantenni? TV:ssä ei ole kuin yksi…

Kysytty

Kuinka laitteet kytketään, että voi nauhoittaa ns. vanhanaikaisella videonauhurilla, kun on digiboxi sekä lautasantenni? TV:ssä ei ole kuin yksi skartliitäntään tarkoitettu paikka.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiaa kannattaa kysyä Yleisradion sivuilta löytyvästä Kysy digi-tv:stä -palvelusta. Se löytyy täältä:

http://www.digitv.fi/WebForm.asp?path=1;4052;7626;3433