Otsikko
Etsin suomalaista elokuvaa nimeltä "Tällä pojat tähden alla"? Olen etsinyt elokuvaa n. puoli vuotta tuloksetta.

Kysytty

Etsin suomalaista elokuvaa nimeltä "Tällä pojat tähden alla"? Olen etsinyt elokuvaa n. puoli vuotta tuloksetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Täällä pojat tähden alla" on TV2:n tuottama elokuva vuodelta 1990. Sen on ohjannut Kalle Pursiainen, ja rooleissa nähdään mm. Risto Kaskilahti. Sitä ei valitettavasti ole saatavana mistään Suomen yleisestä kirjastosta. Yleisradion tuotantoa on kirjastoissa jonkun verran, mutta tämä elokuva ei Tallennemyynnin valikoimissa ole ollut. Tallennemyynnistä eivät voi ostaa yksityiset henkilöt, vain kirjastot ja jotkut muut julkisyhteisöt.

4 ääntä

Kommentit