Otsikko
Yritin etsiä monista eri paikoista Ritva Kuoppamäen laatimaa aikuispianokoulua "Kiehtovat koskettimet" aikuisoppilaalle. Tiedän että sen painos on loppu ja…

Kysytty

Hei,
yritin etsiä monista eri paikoista Ritva Kuoppamäen laatimaa aikuispianokoulua "Kiehtovat koskettimet" aikuisoppilaalle. Tiedän että sen painos on loppu ja antikvariaatti.fi -sivuston puutelistani osoittautui tuon teoksen tiimoilta tuloksettomaksi. Teos on kuitenkin mielestäni hyvin onnistunut enkä ole törmännyt parempiin tai toimivampiin.

Hain hänelle kirjan Itäkeskuksen kirjastosta että pääsee alkuun ja huolehtisin lainan uusimisista.
Tiedän kuitenkin, että kirjastoissa on aikoinaan ollut käytössä
ns. laitoslaina jolloin teoksen laina-aika oli pidempi.
Onko sellaiseen enää mahdollisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa ei ole käytössä mitään niin sanottua laitoslainaa, jossa olisi pidempi laina-aika. Yleinen laina-aika on 28 vuorokautta. Kysymääsi nuottia on useampikin tällä hetkellä hyllyssä. Voit uusia lainasi Helmet-haun omissa tiedoissa viisi kertaa.