Voiko kirjan laina-aika todellakin ulottua ensi tammikuulle? Olen uusinut lainan kolme kertaa netissä ja viimeisellä kerralla tuli eräpäivä ensi vuodelle.

Kysytty

Voiko kirjan laina-aika todellakin ulottua ensi tammikuulle?
Olen uusinut lainan kolme kertaa netissä ja viimeisellä kerralla tuli eräpäivä ensi vuodelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston remonttiin menevien kirjastojen aineistolla on tavallista pidemmät laina-ajat. Esimerkiksi Oulunkylän 19. heinäkuuta remontin takia noin neljäksi kuukaudeksi suljettavan kirjaston laina-ajat jatkuvat pisimmillään ensi vuoden tammikuulle asti. Tietoa Oulunkylän kirjaston remontista:

http://www.lib.hel.fi/Page/28260a68-aa56-41c8-9061-30d450cb37e6.aspx?gr…