Yritän löytää tietoa valmistelussa olevasta (?) muutoksesta yhdistyslakiin, lähinnä koskien hallituksen ja jäsenten vastuuta / sen lisäämistä. Osaisitteko…

Kysytty

Yritän löytää tietoa valmistelussa olevasta (?) muutoksesta yhdistyslakiin, lähinnä koskien hallituksen ja jäsenten vastuuta / sen lisäämistä. Osaisitteko auttaa, mistä saisin tietoa millaista muutosta valmistellaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

http://www.om.fi/Etusivu/Vireilla/Saadoshankkeet/Yhtiooikeus
Oikeusministeriö

Postiosoite: PL 25, 00023 Valtioneuvosto (ellei muuta mainittu)
Käyntiosoite: Eteläesplanadi 10, Helsinki (ellei muuta mainittu)
Puhelin, vaihde: (09) 160 03 (Elisa) tai (09) 578 13 (Sonera)
Ohivalinta:
(09) 160 + viisinumeroinen alanumero (Elisa) tai
(09) 578 + viisinumeroinen alanumero (Sonera)
Faksi: (09) 1606 7730 (ellei muuta mainittu)

Eli OM:n tiedotuksesta voi kysyä lisätietoja/yhteyshenkilöitä asiasta.