Yritän kirjautua käyttäjätunnuksellani ja ja salasanalla, tulee tietokantavirhe, samoin käy kun yritän kirjautua kirjastokortin numerolla ja salasanalla. Web…

Kysytty

Hei! Yritän kirjautua käyttäjätunnuksellani ja ja salasanalla, tulee tietokantavirhe, samoin käy kun yritän kirjautua kirjastokortin numerolla ja salasanalla. Web-Origoon pääsen ihan hyvin.
Mitä tehdään että pääsen myös uuteen palveluun. Olen käyttänyt sitä alusta pitäen, mutta nyt tökkii.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston sivuilta ei tällä hetkellä pääse kirjautumaan omiin tietoihin yhteysvian vuoksi. Asiasta on ilmoitettu eteenpäin. Toivottavasti se saadaan korjattua pian.