Yritän etsiä suomalaisista kirjastoista kahta teosta huonoin lopputuloksin, osaattekoa neuvoa löytyykö kyseisiä teoksia mistään: Dennis Kavanagh: Political…

Kysytty

Yritän etsiä suomalaisista kirjastoista kahta teosta huonoin lopputuloksin, osaattekoa neuvoa löytyykö kyseisiä teoksia mistään:

Dennis Kavanagh: Political Culture (1972)

Inglehart Robert: The Silent Revolution: Changing Values and Political Styles Among Western Publics (1977)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yliopistokirjastojen yhteistietokannan Lindan http://linda.linneanet.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01
mukaan Political culture löytyy ainoastaan Åbo Akademin kirjastosta.Kirjan voi tilata pääkaupunkiseudun kirjastoihin Kaukopalvelun kautta http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp.
The silent revolution löytyy Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastosta, Helsingin yliopiston kirjastosta ja Eduskunnan kirjastosta. Kirjaa voi kysyä kyseisistä kirjastoist. Kaukopalvelupyyntöa ei voi tehdä kaupunginkirjastojen kautta, koska kirja löytyy Helsingistä.