Voitteko auttaa saamaan käyttäjätunnuksen www.netlibrary.com 'iin? (Minulla on myös pääkaupunkiseudun kirjastojen lainaajakortti).

Kysytty

Voitteko auttaa saamaan käyttäjätunnuksen
www.netlibrary.com 'iin? (Minulla on myös pääkaupunkiseudun kirjastojen lainaajakortti).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastot eivät ole hankkineet tätä kirjoja elektronisessa muodossa tarjoavaa netLibrary-palvelua, joten emme voi siihen sinulle käyttäjätunnustakaan antaa. Kirjastoista ainakin Tampereen yliopiston kirjasto on hankkinut palvelun opiskelijoidensa ja henkilökuntansa käyttöön.