Voisitteko kaukolainata minulle kirjan Jyväskylän yliopistosta kasvatustieteiden tiedekunnasta? Kirjan nimi on SUGDEN, D. & CHAMBERS, M. 2005. Children with…

Kysytty

Hei. Voisitteko kaukolainata minulle kirjan Jyväskylän yliopistosta kasvatustieteiden tiedekunnasta? Kirjan nimi on SUGDEN, D. & CHAMBERS, M. 2005. Children with developmental coordination disorder. London: Whurr Publishers.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomessa on mahdollista kaukolainata kirjoja, mutta ei Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun kautta. Kaukopalvelu toimii siten, että asiakas menee siihen kirjastoon, josta haluaa kaukolainan noutaa. Siellä tehdään kaukolainapyyntö siihen kirjastoon, josta kirja löytyy. Kaukolainaus on siis aina kahden kirjaston välistä toimintaa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto