Voisitko lähettää minulle Kari Hotakaisesta henkilötietoa, kun olen etsinyt netistä ja en oikein löydä mitään. Kaikki hänen teokset ja muut tiedän mutta itse…

Kysytty

Voisitko lähettää minulle Kari Hotakaisesta henkilötietoa, kun olen etsinyt netistä ja en oikein löydä mitään. Kaikki hänen teokset ja muut tiedän mutta itse henkilöstä ei ole tietoa.
Kiitos kaunis!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Hotakaisesta löytyy tietoa mm. Kotimaisia nykykertojia -teoksesta s. 39,
sekä WSOY:n kotisivulta ositteesta http://www.wsoy.fi.
Myös lehtiartikkelitietokanta ALEKSISTA löytyy artikkeleita Kari Hotakaisesta.