Haluaisin tietää kaiken mahdollisen kirjailijasta, nimeltä Marko Tapio. Löydänkö tietoa mahdollisesti internetistä, olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta...

Kysytty

Haluaisin tietää kaiken mahdollisen kirjailijasta, nimeltä Marko Tapio. Löydänkö tietoa mahdollisesti internetistä, olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marko Tapiosta saa tietoa Tuulikki Valkosen kirjoittamasta dokumentti-muistelmasta nimeltä Mäyhä (Tammi 2003). Marko Tapiosta on myös Anne Fried kirjoittanut kirjan (Fried: Marko Tapio 1975).

Marko Tapiosta voi tiedustella Tapperien taideseurasta. Tapperien taideseuran yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.saarijarvi.fi/index.php?id=583

Internetistä löytyy jonkin verran tietoa, esim. Keskisuomalainen kirjallisuus tietokannasta (http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/kirjailijat/hakemisto/tapio.htm). Lisää tietoa voit etsiä Googlella kirjoittamalla hakulauseeksi "marko tapio" (nimi kannattaa laittaa noiden lainausmerkkien sisään, niin saa tarkempia hakutuloksia).