Voinko saada kopiot seuraavista GTK:n arkistoraporteista: Aurola, Erkki, 1946. Hämeenkylän kalkkikivitutkimukset Schmidtin vaa'alla. 7 s., 2 l. M17/Hp-46/1/84…

Kysytty

Voinko saada kopiot seuraavista GTK:n arkistoraporteista:

Aurola, Erkki, 1946. Hämeenkylän kalkkikivitutkimukset Schmidtin vaa'alla. 7 s., 2 l. M17/Hp-46/1/84.

Sarlin, Emil ; Saarinen, J. H., 1900. Kartskisser öfver det magnetiska draget å Tavastby, Södö, Husö, Ojamo, Vohls och Askola järnmalmsfält, uppgjorda påm grund af handnivellering med Tibergs våg hösten 1900. 5 s. 1 ohut kansio.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

olemme lähettäneet kopiot pyytämistäsi arkistoraporteista sähköpostiisi