Otsikko
Voinko saada kaukolainaan Matti Pitkäsen kirjan, Ylistaron Kaukosen sukua 1670-1990

Kysytty

Voinko saada kaukolainaan Matti Pitkäsen kirjan, Ylistaron Kaukosen sukua 1670-1990

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kysyttyä aineistoa ei ole pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmissa, sitä voi pyytää kaukolainaksi.
Kaukopalvelupyynnön voit itse tehdä Internetissä, Helsingin kaupunginkirjaston sivulla on erikseen kohta kaukopalvelu. Osoite on http://www.lib.hel.fi/. Valitettavasti tämän palvelunkautta ei ole mahdollista laittaa kaukopalvelupyyntöä eteenpäin.
Kaukopalvelupyyntö maksaa 5 mk. Helsinkiläisiltä ei peritä muuta maksua silloin, kun aineisto saadaan lainaksi kotimaasta tai Pohjoismaista.