Haluaisin lainata kirjan: Freinet, C.: Education through work: A model for child centered learning. Edwin Mellen Press, New York 1993. ISBN 0-7734-9303-4…

Kysytty

Haluaisin lainata kirjan:
Freinet, C.: Education through work: A model for child centered learning. Edwin Mellen Press, New York 1993. ISBN 0-7734-9303-4

Helmetin mukaan kirjaa ei ole pääkaupunkiseudulla, olisikohan se muualla? Tämä kirjastot.fi haku on liian vaikea, jotta siitä saisi selvää, onko kirjaa olemassa vai ei.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaukuttaa siltä, että kirjaa ei ole suomalaisissa kirjastoissa. Ruotsissa se on Uppsalan yliopiston kirjaston kokoelmissa. Sinun on mahdollista saada se kaukolainaksi kotikirjastosi kautta. Tässä on tietoa Espoon kaupunginkirjaston kaukolainauksesta:

http://www.espoo.fi/xsl_perussivu_ilmanalasivuja.asp?path=1;641;7119;85…

Kirjastot.fi-sivujen kautta voi tehdä hakuja Frank-monihausta, josta löytyvät suomalaisten kirjastojen aineistotietokannat.

Sivuston kohdasta Kirjastot > muita kirjastoja, kirjastojen tietokantoja ja verkkopalveluita pääsee mm. monien ulkomaisten kirjastojen aineistotietokantoihin.