Voinko palauttaa Jämsänkosken/Jämsän kirjastojen lainakirjoja muiden paikkakuntien kirjastoihin? Asun Oulussa, ja minulla on lainoja Jämsänkoskelta (kotiseutu).

Kysytty

Voinko palauttaa Jämsänkosken/Jämsän kirjastojen lainakirjoja muiden paikkakuntien kirjastoihin? Asun Oulussa, ja minulla on lainoja Jämsänkoskelta (kotiseutu).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleensä kirjastoilla ei tällaista palvelua ole. Asia kannattaa kuitenkin tarkistaa kyseisestä kirjastosta.

Toisaalta vaikka tällainen palvelu jollakin kirjastolla olisi on todennäköisesti halvempaa palauttaa aineisto suoraan postin kautta kuin kirjaston välityksellä.

Jämsänkosken kaupunginkirjaston osoite on Koivutie 4, 42300 Jämsänkoski.