Voinko noutaa lapseni varaamat kirjat omalla kortillani ja maksaako se?

Kysytty

Voinko noutaa lapseni varaamat kirjat omalla kortillani ja maksaako se?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit. Ota mukaan sekä lapsen kirjastokortti että omasi.

Lasten aineistosta ei peritä varausmaksua, aikuisten aineistosta peritään. Varausmaksu ei siis mene sen mukaan, onko varaaja tai lainaaja aikuinen tai lapsi, vaan sen mukaan, onko varattu aineisto lasten tai aikuisten aineistoa.