Voinko lainata video Puuha Pete uudelleen. Tytärenpoikani ihastui videoon ja asuu vantaalla. Voiko palauttaa Helsingistä lainaamat Vantaalle?

Kysytty

Voinko lainata video Puuha Pete uudelleen. Tytärenpoikani ihastui videoon ja asuu vantaalla. Voiko palauttaa Helsingistä lainaamat Vantaalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi uusia lainan, jos siitä ei ole varausta.
Aineistoa voi vapaasti lainata ja palauttaa yli kuntarajojen.