Minulla on lainassa teos Tutki ja kirjoita / Sirkka Hirsjärvi, Pirkko Remes, Paula Sajavaara. Olen uusinut sitä nettipalvelun mukaan liikaa. Onko minun pakko…

Kysytty

Minulla on lainassa teos Tutki ja kirjoita / Sirkka Hirsjärvi, Pirkko Remes, Paula Sajavaara. Olen uusinut sitä nettipalvelun mukaan liikaa. Onko minun pakko käydä näyttämässä kirjaa kirjastossa vai voiko uusimisen tehdä netin kautta jotenkin? Teos on hyvässä kunnoossa ja tallessa, tarvitsen sitä vain tutkimustani tehdessä vähän väliä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainan voi uusia netin kautta korkeintaan viisi kertaa. Sen jälkeen kirja on palautettava/käytävä sen kanssa kirjastossa. Jos kirjasta ei ole varauksia, voit lainata sen uudelleen ja sitten Sinulla on jälleen mahdollisuus uusia lainaasi viisi kertaa netin kautta, ellei kirjasta ole varauksia.