Voinko lainata varaamiani kirjoja ilman kirjettä joka lähetettiin?

Kysytty

Voinko lainata varaamiani kirjoja ilman kirjettä joka lähetettiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit, sillä varauksesi näkyvät suoraan kirjastokortilta. Riittää siis, että annat kirjaston palvelutiskillä kirjastokorttisi virkailijalle, niin hän pystyy katsomaan sieltä varauksesi. Kortilta näkyvät jopa sellaiset varaukset, jotka ovat saapuneet mutta joista ei ole vielä ehtinyt tulla varausilmoitusta. Varausilmoitus on ainoastaan asiakkaalle tarkoitettu ilmoitus siitä, että varaus on noudettavissa kirjastosta.