Voiko ystäväni noutaa varauksen kirjastoautosta (Pietari) 25.5.2016. En ole itse paikalla, kun kirjastoauto vierailee Vanajan vankilassa ja seuraavaan…

Kysytty

Voiko ystäväni noutaa varauksen kirjastoautosta (Pietari) 25.5.2016. En ole itse paikalla, kun kirjastoauto vierailee Vanajan vankilassa ja seuraavaan kirjastoauton saapumiseen on sitten taas aikaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kirjastosta kerrottiin, että ystäväsi voi noutaa varauksesi, jos hänellä on sinun korttisi mukanaan.