Voiko Thaimaasta ostettu koru jossa on vain leima S999 olla hopeaa? Ostin huuto.netistä sellaisen rannekorun ja paino on yli 10 mg, muita leimoja ei ole ja…

Kysytty

Voiko Thaimaasta ostettu koru jossa on vain leima S999 olla hopeaa? Ostin huuto.netistä sellaisen rannekorun ja paino on yli 10 mg, muita leimoja ei ole ja myytiin hopeakoruna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turvallisuus- ja kemikaalivirastosta, Tukesista, kerrottiin, että merkintä voi tarkoittaa, että koru on puhdasta hopeaa (eli Silver 99,9 %), mutta turistikauppojen leimoihin ei aina voi luottaa, joten varma asiasta ei voi olla.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit