Vanhassa hopeakorussa on tekijän tunnuksena v v-o. Kaiverrus ja tyyli viittaa 1960-luvulle. Mistä löytyisi tieto tekijästä?

Kysytty

Vanhassa hopeakorussa on tekijän tunnuksena v v-o. Kaiverrus ja tyyli viittaa 1960-luvulle. Mistä löytyisi tieto tekijästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nettiosoitteessa http://www.tukes.fi/nimileimarekisteri/ on nimileimaluettelo, jonka mukaan nimileima vv-o kuuluu Veikko Vainiolle. Hän on harjoittanut ammattiaan Haminassa. Nimileima on ollut voimassa 1962-1969 ja 1982-2003.