Voiko netin kautta katsoa monentenako varauslistalla on ja mikä on sen hetkinen viimeinen palautuspäivä kyseisellä varatulla artikkelilla?

Kysytty

Voiko netin kautta katsoa monentenako varauslistalla on ja mikä on sen hetkinen viimeinen palautuspäivä kyseisellä varatulla artikkelilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä ei voi internetin kautta tarkistaa, monentenako asiakas on varausjonossa tai mikä on ensimmäinen eräpäivä. Sen sijaan asiakas voi soittaa neuvontaan ja kysyä sekä varaustilannetta että eräpäivää (puh. 02-2620 626 tai 02-2620627).